ח"כ בליאק: "לא מכיר קריאות למרי אזרחי"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ בליאק: "לא מכיר קריאות למרי אזרחי"

    חה"כ ולדימיר בליאק ב'מהדורת הבוקר': "דווקא אנחנו כן מכירים בתוצאות הבחירות. הולכים לאופוזיציה ויחד עם זאת יש לנו את הכלים, גם החוץ פרלמנטריים, להיאבק על האינטרסים של הבוחרים שלנו"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני). "אני לא מכיר קריאות למרי אזרחי. בשנה חצי האחרונות ראיתי אנשים שלא הסכימו לקרוא לראש הממשלה רה"מ ולראש האופוזיציה המשיכו לקרוא רה"מ, אז אני לא אקבל מהם הטפות", אמר.

    לדבריו "דווקא אנחנו כן מכירים בתוצאות הבחירות. הולכים לאופוזיציה ויחד עם זאת יש לנו את הכלים, גם החוץ פרלמנטריים, להיאבק על האינטרסים של הבוחרים שלנו".

    "הממשלה שלנו הייתי קטנה מהממשלה הקודמת של נתניהו והממשלה הבאה שתקום", טען בליאק. "לא הוספנו ולא פיצלנו משרדים אלא דווקא סגרנו חמישה". הוא תקף: "העסקנים החרדים בכנסת מתנהגים כמו כת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חצוף ממש! קבל סל קליטה נדיב ע"ח מסי החרדים (בין השאר, כמובן), עם שם של גוי, והמדינה שלו… הוא יכתיב לנו את אופי המדינה? ומה הוא מקשקש על הבוחרים שלו? מי בכלל בחר אותו? ואיזה אינטרסים דמיוניים יכול היה לפיד חסר האונים להבטיח ולקיים, שנתניהו בעל הנסיון והיכולת לא יכול?
      ברור שהוא מתכוון לדבר אחד: לאפשר לגויים עולי רוסיה לחיות כגוים כאן בארץ…